تیزهوش نمونه

این وبلاگ بهترین ها را برای بهترین ها دارد

تیزهوش نمونه

این وبلاگ بهترین ها را برای بهترین ها دارد

زکات علم نشر آن است.
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بیوگرافی اینیستا

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ


بیوگرافی اینیستا

نام: آندرس
نام خانوادگی : اینیستا لوخان
تاریخ تولد : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۳ — 11 مه 1984 — 31 ساله
ملیت : اسپانیایی
کشور محل تولد : اسپانیا - روستای کوچک به نام فوئنتیلبیا (Fuentealbilla) - در استان آلباسته
پست اصلی: هافبک هجومی
قد : 170 سانتی متر
وزن : 65 کیلوگرم
پا : راست
ارزش: 65,000,000 € (در حال حاضر بعد از لیونل مسی آرژانتینی دومین بازیکن ارزشمند دنیاست. نفر سوم کریس رونالدوی پرتغالی میباشد.)
در سن 12 سالگی و وقتی که استعداد یاب های بارسلونا او را در حال بازی برای آلباسته در تورنمنت بورونت کشف کردند به بارسا پیوست.
بعد از آن او پله های ترقی را به سرعت تمام در تیم های پایه مختلف باشگاه طی کرد و در فصل 2000-2001 به تیم دوم بارسا رسید، جایی که او زیر نظر مربی جوزپ ماریا گونزالوو به بازیساز اصلی تیم تبدیل شد.
رویای بازی در تیم اصلی برای او سرانجام در اکتبر 2002 و در بازی لیگ قهرمانان برابر بروخه در بلژیک به حقیقت پیوست. بارسای ونگال آن بازی را برد و اینیستا نمایش فوق العاده ای داشت.
اکنون او چهره شناخته شده تیم است و لیونل مسی آرژانتینی و ژاوی هرناندز اسپانیایی؛ از نزدیکترین و صمیمی ترین دوستان او میباشند. اینیستا با تلاش زیاد و کار بی وقفه و همچنین با تکیه بر استعداد و مهارتهای بالایش جای ثابتی در ترکیب اصلی برای خودش باز کرده است. زیر سایه اسم های بزرگ تر در تیم، آندرس به یکی ار ارکان اصلی در قهرمانی لیگ در سال 2005 تبدیل شد، تا جایی که او بیشترین زمان حضور در زمین را در بین بازیکنان داشت. او در 35 بازی از 38 بازی لیگ بازی کرد و در 8 بازی در لیگ قهرمانان حضور داشت و دو گل نیز به ثمر رساند.
اما او حتی در فصل 2005-06 موثر تر نیز کار کرد. در آن فصل او جانشین ژاوی که به خاطر مصدومیت طولانی مدت بیرون بود شد و عالی کار کرد و نقش مهمی در تکرار قهرمانی لیگ و قهرمانی در لیگ قهرمانان داشت. او در 33 بازی از لیگ و 11 بازی از لیگ قهرمانان حضور داشت.
او به پیشرفت در فصل 2006-07 ادامه داد و باز همبه عنوان بازیکنی که بیشترین بازی ها را انجام داده معرفی شد. او در 37 بازی از 38 بازی لیگ حضور داشت و 6 گل نیز به ثمر رساند و این بهترین آمار اوست. در فصل 2007-08 شماره 8 تیم، تا قبل از آنکه از ناحیه زانو مصدوم شود، باز هم یکی از بازیکنانی بود که بیشترین حضور را در زمین داشت.
علاوه بر این، اینیستا یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی اسپانیا نیز هست. او در جان جهانی 2006 برای اسپانیا بازی کرد. او همچنین در یورو 2008 نیز حضور دشت و از جمله کسانی بود که توسط لوئیس آراگونس مورد بیشترین استفاده قرار گرفت و به همراه اسپانیا قهرمان تورنومنت شد و جام را بالای سر برد.
پیش از اولین بازی خود در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا در سال ۲۰۰۶ میلادی، اینیستا در تیم‌های زیر ۱۶سال، زیر ۱۹سال و زیر ۲۱سال اسپانیا بازی کرده بود. در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان فقط توانست یک بازی برای اسپانیا انجام دهد چرا که اسپانیا نتوانست به دور بعدی راه پیدا کند. وی در رقابت‌های مقدماتی و اصلی یورو ۲۰۰۸ برای اسپانیا بازی کرد و نقش بسزایی را همراه ژاوی در قهرمانی این تیم داشت که در نهایت باعث شد اسم وی در لیست تیم منتخب تورنمنت حاضر باشد که در آن سال ژاوی بهترین بازیکن تیم بود. در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نیز اینیستا تیم اسپانیا را همراهی کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش در فینال این بازیها داشت که با به ثمر رساندن تنها گل بازی در دقیقه ۱۱۶ باعث شد تا اسپانیا با پیروزی بر هلند برای اولین بار قهرمان جهان گردد.
این گل او باعث شد تا وی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شود و به محبوبیتهای او افزوده شود.
وی همچنین جایزه‌ی بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را برده است
توانایی بازی او در همه جای زمین، به همراه فروتنی و تواضع ذاتی او، باعث شده تا القابی مانند جادوگر، ضدستاره و جدیدترین آنها «سن آندرس» به او داده شود.
مادر اینیستا یک پیشخدمت در هتل رامبلا و پدرش یه وکیل بازنشسته بود که در انتخاب باشگاه به وی کمک بسیاری کرده است. او همچنین یک پسردایی به نام خاویر گاستون آلبرتو دارد که در تیم نوجوانان بارسلونا بازی می کند و هم اکنون 14 ساله است و در پست فوروارد بازی می کند.
افتخارات:
2009-10 جام باشگاه های اروپا
2009-10 سوپر کاپ اسپانیا
2009-10 لالیگا
2006-07 سوپر جام اسپانیا
2005-06 لیگ قهرمانان اروپا
2005-06 لالیگا
2005-06 سوپر جام اسپانیا
2004-05 لالیگا
2012-2008 قهرمانی جام ملتهای اروپا (اسپانیا)
2010 قهرمانی جام جهانی (اسپانیا)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
رضا عابدین

بارسلونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی