تیزهوش نمونه

این وبلاگ بهترین ها را برای بهترین ها دارد

تیزهوش نمونه

این وبلاگ بهترین ها را برای بهترین ها دارد

زکات علم نشر آن است.
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود کتاب علوم تجربی تکمیلی سمپاد

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۱۸ ب.ظ
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۰
رضا عابدین

درسی

نظرات  (۱۱۲)

پاسخ به امیر حسین  من خودم تو مدرسه ی تیزهوشان خراسان هستم فقط می خواستم بگم قال دهان تو ببند
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۲۵ یک تیزهوشانی مشهدی
سلام. متاسفم برای اونهایی که تیزهوشان قبول نشدند و از حرص تیزهوشانی‌ها رو زیر سوال می‌برندو بیشتر متاسفم برای کسی که تیزهوشان قبول شده و میخواد با فخر فروشی مدرسه‌اش رو بالا ببره. من هم تیزهوشان میرم و منطقه یک هستم ولی به چشم میبینم بچه‌هایی رو که در مدارس سمپاد نیستن و بسیار زرنگ هستند حتی زرنگ تر از خود من...
بحث سر زرنگی و خنگی نیست سر اینه که لااقل در مشهد بهترین معلم ها در مدارس سمپاد هستن که این هم دلیلی برای فخر فروشی نیست چون داریم کسانی رو که از روستا در دانشگاه های خوب قبول شدن
۲۲ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۵ تیزهوش باهوش
لطفا تیزهوشانیا جواب عقده ای را ندهید
اگه میشه پی دی اف کتابو نزارین برای عموم مردم ماها زحمت کشیدیم درس خوندیم تا به اینجا رسیدیم و این کتاب برای ما تالیف شده اگه قرار بود هرکی از هر مدرسه ای مطالبشو یاد بگیره تو کتابخونه ها میزاشتن من یکی به شخصه راضی نیستم کس دیگه جز بچه های سمپاد از این کتابا استفاده کنن جایگاه ما چه واقعی چه شانسی مال ماست فقط خود بچه های تیزهوشان
واقعا ک
چون نتونستید دربیاید تیزهوشان هرچی تیزهوشانیه تبدیل به بی استعداد و خرو گاو و همه چیز کردید
واقعا مشکلتون چیه ما دراومدیم ک دراومدیم شما چتونه دیگ
اصن ما کی گفتیم ک نمونه ایا هیچی بلد نیستن؟ یا کمترن؟ ما نگفتیم ولی همه شماها گفتید
مرسی از شما ک کتابو گذاشتید من کتابمو گم کرده بودم فردا هم امتحان دارم حالا به لطف شما میتونم از روش بخونم
سلام به همه دوستان گل و تیزهوش خودم تمام نظراتتون و تا الان خوندم ما بینش هم تاسف خوردم هم احساس غرور که همچین دوستان با هوشی دارم واقعا می بالم ولی غرور افت همین هوشه اگه ادم بخواد نسبت به داده هاش غرور داشته باشه پس اون باهوش نیس میخوام ببینم با توهین کردن چی بدست میارید جز این که شخصیتتونو میارین پایین تر هوش فقط درس نیس ادب و شان هم چاشنیشه 
تازه این هوش نیس بلکه هر کسی نتیجه کار ها تلاش های خودشو میبینه بجای توهین بیاین کمی سخت کوش تر باشیم 
من خودم تو نمونه درس میخونم نهمم قبلنا میگفتم حق من بود که تیزهوشان باشم ولی حالا که نگاه میکنم به عملکرد های خودم حتی یتونم بگم لایق نمونه هم نیستم
سلام من نظرات زیادی رو خوندم تو مدرسه ما یکی بود سطح هوشش از من پایین تر بود تیزهوشان شرکت کرد قبول شد اما من شرکت نکردم نمونه هم قبول شدم اما بنا به دلایلی نرفتم اما الان دلیل نمیشه اون درسش از من بهتره من تو همین مدرسه هم بدون توجه به سطح کلاس کتابای تکمیلی رو میخونم به نظر من درسته که مدرسه مهمه اما تو یه مدرسه عادی هم با تلاش میشه تو یکی از کنکورا رتبه یک مال یه آقایی بوده که تو یه روستا دورافتاده درس خونده 

سلام بچه ها همه چی به تلاش خودتون بستگی داره نه به مدرسه هاتون.من خیلی میشناسم مدارس نمونه و تیزهوشان بودن به جایی نرسیدن .خیلی ها هم مدارس عادی بودن مثل خواهر منک مدرسه عادی بود اما الان خانوم دکتر است و توی مشهد داره درس میخونه
مدرس ملاک نیست تلاش شماها ملاک همین و بس.
موفق باشید
تیزهوشانی بودن فقط به درس نیست اگه تیزهوشی درست صحبت کن اگه فقط درست حوبه تیزهوش نیستی سخت کوشی
نمونه خداییش از تیزهوشان بهتره
تیزهوشانیا فکر میکنم عقل کلل حالا خوبه ۹۰٪بچه هایی که رتبه اولن آدمای معمولیند.این تیزهوشانیا فقط اسم باهوش دارند وگرنه یک مشت عقل تو کلشون نیست.ما آدمایی که تو تیزهوشان نیستیم حسادت نمی کنیم.وخوبیش اینه مثل شما مغرور هستیم.این پیامو گذاشتم تا تیزهوشانیا که مثلا باهوش اند بدونند که مدرسه تیزهوشان به اسم نیست به عقل آدم .
تیزهوشانیا فکر میکنم عقل کلل حالا خوبه ۹۰٪بچه هایی که رتبه اولن آدمای معمولیند.این تیزهوشانیا فقط اسم باهوش دارند وگرنه یک مشت عقل تو کلشون نیست.ما آدمایی که تو تیزهوشان نیستیم حسادت نمی کنیم.وخوبیش اینه مثل شما مغرور هستیم.این پیامو گذاشتم تا تیزهوشانیا که مثلا باهوش اند بدونند که مدرسه تیزهوشان به اسم نیست به عقل آدم .
سلام.من می خواستم ببینم جواب سوالهای کتاب تکمیلی علوم نهم رو باید از کجا پیدا کنم اگر میدانی لطفا راهنمایی کنین. .
سلام به همتون مخصوصا تیزهوشانی ها

در جواب اون آقا/خانم  ((غیر تیزهوشانی )) می خوام بگم که ما تیزهوشانی ها به تو هم هشدار میدیم که تو هم زر نزنی

اولا که ما زحمت کشیدیم که به اینجا رسیدیم

دوما اگه فرض کنیم که ما با پارت قبول شدیم  تو حتی این پارت رو هم نداشتی که قبول بشی(پس بی عرضه هستی)

پس بی خودت هم زر زر نکن که از همه ی ما تیزهوشانی ها پایین تری

در ضمن من خودم تو ناحیه یک اردبیل درس می خونم(که این حرفارو میزنم)

فعلا



سلام کتاب تکمیلی دهم رو از کجا میتونم بگیرم؟اگه راهنمایی کنین ممنونتون میشم

سلام . خوب من نظز خیلی ها رو خوندم . متاسفانه من مدارس تیزهوشان قبول نشدم .  خیلی ناراحت شدم . ولی خوب من کسی رو میشناسم که سه سال پشت کنکور مونده  و تیزهوشانی هم بوده اون موقع بود که فهمیدم مهم نیست تو چه مدرسه ای درس بخونی مهم اینه که تلاشت چقدر باشه . البته جسارت نباشه ولی باید بگم بیشتر تیزهوشانی ها تیزهوش نیستن سخت کوش هستن مرز بین سخت کوش بودن و تیزهوش بودن خیلی زیاده . مهم اینه که چقدر تلاش کنید مهم نیست کجا درس بخونی . 
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۸ تیزهوش بدبخت
نظرات باحال بود :)
چرا فکر میکنید با پارتی میان تیزهوشان، مگه خل شدیم این همه سختی بکشیم، درسته نخاله هست اونا خودشون فرار میکنن.
ممنون از سایتتون:)
واقعا عجیبه!!!!!
 
اونایی که نمونه دولتی قبول شدن اینقد که غرور دارن یک بیستمشو بچه های ما ندارن.
لا اقل تو یاسوج که این جوریه.
من یاسوج می خونم و کتاب های تکمیلیمون اول سال میاد. 
بعدشم شماهایی که میگین سطح سمپاد با بقیه یکیه یکم انصاف داشته باشین. شما درباره ی جایزه فیلدز اطلاعاتی دارین؟؟؟؟درباره خانم مریم میرزا خانی چی؟؟؟
اول درباره ما تحقیق کنید.
بعدش مطمین باشین که تو کنکورم هر کی بیشتر تلاش کرد قبول می شه.
خیلیا با معدل ۱۱ رتبه تک رقمی اوردن...
دلمون به سمپادی بودن خوشه کتاب تکمیلی علوم ما همین هفته پیش رسیده اونم کتاب به من نرسید هیچ کی هم رسیدگی نمیکنه با تشکر از مدیر مدرسه اقای ناجی
۱۰ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۵۷ یه تیزهوشانی
سلام
بچه هایی که توی مدرسه تیزهوشان هستند بیشتر از  باهوش بودن سخت کوش هستند و من با چشم خودم دارم میبینم که کسی با پارتی بازی وارد این مدارس نمیشه و تیز هوشانی های عزیز وقتی کسی یه چیزی بهتون میگه لطفا با متانت و الفاظ درست جوابشو بدید وقتی توهین میکنید دید منفی ای که افراد دارن تشدید میشه و اینطور کاری میکنید که همه تیزهوشانی ها با دید منفی ارزیابی بشن 
خدا قوت
کتاب های تکمیلی نهم چاپ و چند هفته ای هست که ارسال شدن.

قابل توجه اونایی که میگن سطح دروس مدارس عادی وسمپاد یکیه
می تونید به همین کتب تکمیلی مراجعه کنید به علاوه در این مدارس جزوه با سطحی بسیار بالاتر از کتاب گفته میشه
البته باید در نظر داشت که تو هر مدرسه خوب و بد وجود داره 
و ضعیف های تیزهوشان در مقایسه با بقیه که خیلی قوی اند ضعیف به شمار میان  وشاید حتی اگر در مدارس عادی بودند،جزو بهترین ها می بودند.
شما سمپادی ها رو به خنگی،تقلب و پارتی بازی و غرور متهم می کنید در حالیکه بعضی هاتون مغرضانه و با حسودی نظر دادید
اگر مدارس سمپاد بدند و فرقی با سایر مدارس دولتی و عادی ندارند،مطمئنا همه سعی نمی کردند وارد این مدارس شوند.
پیشنهاد میکنم آزمون های پیشرفت تحصیلی سمپاد ،کتاب وجزوات این مدارس رو نگاه و بعد در رابطه با سختی و آسانی این مدارس نظر دهید.
خیلی عالی بود.
ممنون.
سلام من یک نمونه ای هستم و تمام نظرات شما را تا اینجا خوندم واقعا برای بعضیا که شخصیت و مغرور بودن خودشونو نشون دادم متاسفم و در ضمن انسان اگر چیزی رو بخواد می تونه بدست بیاره شاید چند درصدش به هوش ربط دا ره اما واقعا جای تاسف یک نفر تو مدرسه تیزهوشان انقدر به خودش بنازه و کسایی مثل خانم.......که میگین این مطالب رو نزارین به نظر من کسی باهوشه که علم خودشو به دیگران هم بیاموزه نه پنهان کنه ادیسون ابتدایی مدرسه نرفت همشم تو مدارس عادی درس می خوند ولی با تلاشش یک مخترع شد
من از طرف بعضیا  از شما افرادی که در مدرسه عادی درس می خونید معذرت می خوام
اگر حس روییدن در تو باشد در کویر هم رشد خواهی کرد
به نظر من مدارس تیزهوشان خیلی مکان خوبی برای پیشرفت هستش . ولی این نمیشه که بقیه اونایی که مدارس تیزهوشان نیستند رو مورد تمسخر قرار بدن. ولی در هر صورت برای موفقیت یا باید مدرسه ی تیزهوشان باشید یا نمونه . ولی به نظر من سختکوشا موفق تر از تیزهوشا  هستند
اینایی که تیزهوشن و بقیه توهین میکنن طبیعیه چون از خصلتای تیزهوشی همینه اما کسایی که تیزهوشان میخونن و به بقیه هم احترام میزارن مرز تیزهوشیو رد کردن.کشور به اولیا نیازی نداره چون وقتی ب جایی رسیدنم همینن اما دسته دوم جزو مهم ترین ادمای کشورن
لطفا سمپاد نهم رو هم بزارید
اقایون و خانم هایی که فکر می کنید چون تو تیزهوشان قبول شدید خیلی باهوشید بهتره قبل از حرف زدن یکم اون عقل پوچتون رو به کار بندازید.
تیزهوشان یه چیز الکی که خیلی ها با تقلب و پارتی توش قبول می شن و اینکه شما ها باهوش تر از بقیه هستید کاملا اشتباهه.
خیلی از بچه های تیزهوشان تو امرشون یک ساعت هم مفید درس نخوندن.
خیلی از شما ها بجای اسم تیزهوش لایق اسم گیج هوش هستید.
پس بهتر این خود خواهی های الکی تون رو کنار بگذارید. 
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۰۲ یک غیر تیزهوشانی
دارم به همه تیزهوشانی هشدار می دم زر نزنین همتون با پارتی رفتین xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۵ دوشیزه فاطمه
درود به همه .
هرکسی نظری داردونظرهمه شما متین است.همه افراد همراه هوش،پشتکارودرس خواندن می تونن به بالاترین مقام دست یابند.
حالا سوال خودم:
نهم کتاب تکمیلی نداره؟
بچه ها قدر خودتونو بدونید...
مهم نیست تو کدومین...
خدا کنه سالم باشین...
نه مثه من تو تیزهوشان درس بخونین ولی تومور داشته باشین...
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۳ پیام آزادی
من در فرزانگان امین درس میخوانم. خوب بر اساس قوانین سمپاد مطالب درسی در این مدارس بیشتر و گسترده تر است.اما در برخی از این مدارس معلمان به خوبی درس میدهند و امتحان های سطح بالا میگیرند و برخی دیگر درس نمیدهند و از مطالب گسترده ای که در کلاس مطرح نشده امتحان میگیرند
و این یک واقعیت است که کسی که بخواهد در این مدارس بدرخشد باید بیشتر و بهتر درس بخواند و یا برای رتبه آوردن در آزمون های سمپاد کسانی که در این مدارس کمکاری میکنند مسلما کاری را از پیش نمیبرند و البته در هر مدرسه ای درس خوان و درس نخوان هایی هم وجود دارند و اما در دیگر مدارس هم دانش آموزان شایسته وجود دارند . پس باید تعداد مدارس تیزهوشان بیشتر شود تا همه از خدمات و تحصیل بهتر برخودار شوند چون انتخواب تعدادی اندک از بین جمعیتی بسیار و آن هم با اختلاف یک یا چند تست باعث میشود که دانش آموزان توانمند بسیاری از ورود به این مدارس محروم شوند.و اما زیر سوال بودن دانش آموزان این مدارس کاری بس غلط است. چطور بعضی از افراد میگویند که دانش آموزان این مدارس ناتوان اند؟ بس چطور از این مدارس دانش آموزان توان مندی بیرون می آیند وافتخاراتی را به ارمقان می آورند؟ دانش آموز شایسته هرکجا که باشد میدرخشد.
سلام منم توی تیز هوشان درس میخونم ولی دلیلی نداره که کسیو که تیز هوشان قبول نشده رو مورد تمسخر قرار داد.......از نظر من هیچ ایرادی نداره
من مدرسه نمونه میرم اما معتقدم هرکسی حتی عادی ترین بچه ها بایکم تلاش میتونن بزنن رو دست هزارتا شما ومن حتی یک درصد هم موافق هوش بالی شما نیستم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باید اون **** هایی که از شدت حسادت نمی تونن بقیه درک کنن بگم ستیا گرامی اگه ما انیشتین نیستیم حتما تو هستی
** *** ** دهنتو ببند اگه خودت لیاقت داشتی تو اون آزمون سخت قبول می شدی
آره ما ها تیزهوشیم************ * ** *** ** **** ******** حتی اگه تو یه درسی خوب نباشی
 
پاسخ:
لطفا توهین و بی احترامی نکنین
چرا الکی جو میدین 
خییلی هم تیزهوشان سخته 
شما مدرسه به درد نخور میری 
اینا بیشترش الکی زده کتاب تکمیلی 
تو برو کتاب تکمیلی اصلی ریاضی رو ببین بعدش فک بزن 
یه سوال نمیتونی حل کنی 
همه بچه درسخونا هم اینجا هستن 
تو مدرسه ما نفر اخر رفت امتحان گاج خودش شرکت کرد شد اول استان 
بیههههه
به نظر من اینایی که تیزهوشان میرنو فکر میکنن خیلی از بچه های دیگه باهوشترن سخت در اشتباهن . من خودم فرزانگان 2 اصفهان میرم . سالی که من تیزهوشان قبول شدم خیلی از دوستام که درسشون زیاد خوب نبود قبول شدند و خیلی از دوستام که اصن یه اعجوبه ای بودن قبول نشدن جوری که همه خیلی تعجب کردن . همین الان هم تو مدرسه ی ماخیللی از بچه ها هستن که نه باهوشن ونه درسخون و فقط شانسی قبول شدن .و البته در جواب اون دختر خانومی که گفت سطح مدارس تیزهوشان فقط یکم از مدارس دیگه بالاتره باید بگم ایشونم اشتباه میکنن چون ما داریم تقریبا در سطح دبیرستان فیزیک و زیست و شیمی و ریاضی میخونیم
چنان میگن تیزهوش اینگار اینیشتنن بابا فهمیدیم تیزهوشید تیزهوشااااااااااااااااااااااا
مثلا شما چی کار میکنین که بقیه نباید اینارو بخونن اگه نمی خواهید نخوانید رکسانا و ونوس تیز هوش خییییلی خود خواهید 
همین طور میگن که انگار خودشون فقط آدمن
نمونه دولتی هم مدرسه ی خیلی خوبیه
لطفا اینقدر خودتون رو تافته جدا بافته ندونید
ممنون از سایتتون لطفا زبان تکمیلی هشتم رو هم بزارید
سلام . این که کتاب تکمیلی هشتم است من کتاب تکمیلی های نهمو از کجا پیدا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ سایتی نیست که دانلودش کنم تورو خدا اگه می دونید بگید.
من خودم در فرازنگان 1 درس میخونم . دخترهایی رو میبینم که نسبت به بچه هایی که قبلا باهاشون سروکار داشتم خیلی کمتر مغرورند و با همه خوب رفتار میکنند. بیایم قبول کنیم که اگه حتی یکی دیگه هم قبول میشد بجای من ، انقدر ذوق میکرد و دوستاش میگفت .هیچکدوم از ما احمق نیستیم اما اگه تمام بچه های توی ایران توی فرزانگان یا علامه حلی ها درس میخوندن باید همه ی ما مثل هم میشدیم و اون یک حکومت کمونیستی بود که اگه بهش علاقه دارین میتونین برید کره شمالی و در فقر زندگی کنید . پس در نتیجه هرکس در حد تلاشش و استعدادش در چیزی موفقیت در همون چیز رو کسب میکنه که اگه شماهم دنبال استعدادتون برید مطمئنن همه چی درباره تیزهوشان یادتون میره . و درضمن برای بعضی از دوستان :
ما هم بازی میکنیم ، فیلم میبینیم و نفس میکشیم . هیچکس توی عمرش فقط به فکر درس نیست .
باتش
سطحه فرزانگان یک فوق العاده پایینه 
بخونید برای علامه حلی من یکسال فرزانگان رفتم ساله بعدش علامه حلی سطح علامه حلی بالاتره و بازدهی بهتریم داره
دوستان خواهشا غرور نکنیم من خودم وقتی قبول شدم خیلی پز دادم اما واقعا همه کسایی که تو تیزهوشان درس میخونن تیزهوش واقعی نیستن .
خیلی ها هستند که تو عادی درس میخونن اما یک تیزهوش واقعی هستند..
همه چیز به تلاش بستگی داره
۲۶ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۷ مهرناز صاحبی

سلام دوستان من مهرنازم و پایه هفتم فرزانگان یک

خواستم یه چیزی رو بهتون بگم من واقعا اگر در مدرسه معمولی بودم بیشتر لذت می بردم اینجا همه ی بچه ها حتی خود من افت تحصیلی کرده اند چون سطح یک دفعه بالا می رود این فقط درباره ی مدرسه ی ما نیست خیلی ها این مشکل را دارند چون سطح کتاب های دبستان پایین بود و در پایه های بعد یک دفعه سطح ها بالا می آید. من موافقم که نباید پز داد اما خواهشا نگین که همه شانسی قبول شدن و بدون آزمون و با پارتی رفتن من خودم از سوم دارم زحمت می کشم و درس می خونم تا قبول شم سخت کوشی واقعا مهمه ولی به نظر من  امتحان تیزهوشان خیلی به هوش بستگی داشت و منم توقع یه همچین آزمون سختی را در ایران نداشتم . واقعا اینو نمیگم که پز بدم  در اخر بدونید که اینجا زیا هم به ما خوش نمیگذره و ما هم از کپی های صفحه های کتاب های تکمیلی استفاده می کنیم و با این که به ما گفته اند کتاب میدن هنوز این کارو نکردن

ممنون.

سلام من تیزهوشانیم
در جواب دوستان 
اصلا بجه های تیزهوشان نمیخوان توهین کنن یا کوچیک بشمارن 
واینکه بچه های  مدارس معمولی نمیخونن این کتاب هارو چون که یه سری مسائلش تدریس نمیشه هر جایی
و اون دوستی که گفت میخواد ناحیه رو تغیر بده 
میتونه هر مدرسه سمپادیی درس بخونه 
نمونه نباید منطقه تغیر کنه
من خودم تیزهوشم.دوستای عالی من که درسشون خیلی با من فرق نداشت قبول نشدن و من درکلاسم خیلیا هستن که از دوستانم ضعیف ترند.این زشت هست ک هم ما و هم بقیه مدارس با هم دعوا کند.یکیو میشناسم که درسش عالی عالی هست اما برای یسری غفلت قبول نشد.ما همه باهوشیم.تو درس نباشه بالاخره هرکودوم استعدادی داریم.تیزهوشانیها و نمونه دولتی کمی تلاش بیشتر داشتند.خلی ها هستند که خیلی باهوشند اما در آزمون شرکت نکردند.این اشتباه هست که به هم توهین کنیم.ما تیزهوش نیستیم شایدم سخت کوش نباشیم.ولی هرچی هست ما همه دانش آموز کشورمونیم.باید همدیگر رو همایت کنیم.برای تیزهوشانی هایی که پز دادند متاسفم.شاید هم برای طوق شوق بوده.همچنین بقیه مدارس هم که توهین کردند واقعا برایشان متاسفم.هرکی سعی و تلاششو کنه موفقه.من خودمو بالاتر نمیبینم ولی ممکنه بین یه تیزهوش با یه فرد عادی تفاوت هایی باشه که باحتمال پنجاه درصد ماله درس های اضافی هست.خلاصه ما همه یکی هستیم و زشته که پز بدیم یا توهین کنیم.
دختره ی عقده ای میگه در اختیار بقیه نذارید
آخه دیــــــــــــــوانه همه ی کتابای سمپادو میشه از سایت رسمی نشر مواد آموزش دانلود کرد....سه ساله دیگه معلوم میشه کی چیکارس ...
ضمنا.....کنکوره که هدف اصلی همس و از کتابایی که تمام دانش آموزای کشور میخونن سوال میاد...تو فقط اون تو یه مشت مطلب اذافه میخونی خودتو خفه میکنی....ماهام  تو مدارس نمونه دولتی با خیال تخـــــــت چیزایی که قراره ازمون امتحان بگیرن رو می خونیم
با استعداد ذاتــــــــــــی
(البته از بعضیا ک واقعا اخلاق دارن عذر میخوام و با اون ها نیستم)


برای من دعا کنید من توی مدارس عادی درس می خونم اما می خواهم تغییر وضعیت بدهم. شروع از 0
سلام بچه ها صادق باشید چرا هم دیگر وناراحت می کنید فرقی نداره تو تیزهوشان درس بخوانیم یا تو یک مدرسه ی  عادی هرکجا هم که باشیم بازم ایرانیم ......
سلام
تحقیر کردن و کوچیک شمردن دیگران لذت بخش نیست!نظرات شخصی ما به دیگران مربوط نیست!همچنین شما از زندگی شخصی و فردی اون شخص خبر ندارید!به هم احترام بذاریم و سعی کنیم همیشه تو زندگی کاری و فردی خودمون موفق باشیم.من فقط 25 سالمه اما به خودم اجازه ی توهین و تحقیر دیگران رو نمیدم.ایرانی ها باهوش ترین هستند اما قدر خودشونو نمیدونن.چرا بیشتر پزشکان و متخصصانمون ایرانین؟
همیشه یادتون باشه با توهین به جایی نمیرسید و بدتر سرکوب و سرخورده میشید.
ممنون از مطالبتون!
فقط علوم سمپاد مهم نیست
  چه اشغالی داره دانش اموز عادی بیاد اینارو بخونه؟جوابموبدین
مشکل اینه که تیزهوشانیا خودشونو خیلی بالا میگیرن با اون آرمای مسخرشون
ابیشترشون لیاقت نداشتن وندارن که بدون ازمون برن دبیرستان تیزهوشان

سلام دوستان تیزهوشانی و نمونه ای . منم توی یکی از مدارس تیزهوشان کشور عزیزم درس میخونم ولی راستش رو بخواین استان من یکی از استان های  محروم در کشور هستش و سطح بالایی نداره درهر حال این دلیل نمیشه که هر کدوم ما از دیگری کم داشته باشیم . کسی که تونسته به موفقیت برسه مطمئنا تلاش کرده و قابل تحسینه اما در نظر داشته باشین یک جامعه به تمام افراد برای رسیدن به موفقیت نیاز داره ما قطعا با کمک همدیگه میتونیم کشورمون رو بسازیم . پس نباید همدیگر رو مورد تمسخر قرار بدیم 
سلام من تو فرزانگان دو درس میخونم پایه نهم ،ترازم انقد خوب بود فرزانگان یک هم قبول شدم ولی شنیدم فرزانگان دو بهتره پس....
پاسخ:
تا جایی که من میدونم دانش آموزان تیزهوشان نمیتونن تغییر ناحیه بدن
همه نظرات رو خوندم،نصفشون مال پز دادن هاست،متاسفم برای خودمون که هممون پز مدارسمون رو میدیم،اما در عمل هیچ.....کی باورش میشه ما همون ایرانیایی باشیم که دانشمندای روم باستان تو ایران درس میخوندن؟هه..باید خجالت بکشید که دارید با پز دادن خودتون رو بالاتر میبینید،اینکار فقط عقده ای بودن رو نشون میده....
مساحت علم سه وجب است؛

هر که وارد وجب اول شود، تکبر کند.
هر که وارد وجب دوم گردد، فروتن شود.
هر که به وجب آخر رسد، بداند که هیچ خبر نداند!
خدمت رکسانا خانم بگویم مغرور نباشید من دانش اموز نمونه دولتی هستم برخی از شما به علت شانس امدید بعضی ها هم به علت تلاش و پشتکار بین این دو خیلی فرق است .
دور از جون همه باید بگم  یک مطلب را 100بار به گوش خر هم بگویی می فهمه؟
دور از جون همه باید بگم  یک مطلب را 100بار به گوش خر هم بگویی می فهمه؟
باعرض پوزش برای همه شما دانش آموزای بااستعداد آقای فرشاد وخانم ونوس هرکسی بخواد می تونه بیترین باشه حتی  از شما هم بهتر وربطی به هوش واستعداد نداره الان ما دانش آموزایی داریم که بهترین هوش ودارن ولی الان توی مدارس عادیز درس میخونن خنم ونوس شما هم خیلی به استعدادت نناز. چون چون این غروره که آدم با  خوره
سلام در نظر سارینا خانم باید بگم که کمی دارند اشتباه قضاوت میکنن
من خودم حلی ١ درس میخونم (نهم) وشاید نظر ایشون درباره هوش درست باشه و لی واقعا مباحث تدریسی تو مدرسه ما خیلی فرق داره
ما اصلا یک سری مباحثی اضافه بر چیزی که همه دارن رو داریم
و سطح درس دادنی که اونجا حاکمه واقعا فرق میکنه
قبل توجه اونایی که میگن پز ندید ما پز نمیدیم شما حسودین
من تیزهوشان درس میخونم.شوشتر.کاش یکی یه فکری به حا مامیکرد.من تواین سه سال رنگ کتابای تکمیلی روهم ندیدم هرچی بوددست دبیربود دست ماچهارتاجزوه ازکتاباهست
پاسخ:
ما خودمون هم نداریم
من در مدرسه نمونه دولتی دخترانه کرج درس میخونم...

به نظر من دانش اموزان مدارس تیزهوشان و مداررس غیر دولتی یا دولتی هیچ تفاوتی با هم ندارندو همگی هوششون در یک سطحه فقط دانش اموزان مدارس تیزهوشان تلاش بیشتری داشتند و کتاب هاب بیشتری تست زدند و برای همین الان توی مدارس تیزهوشانن و هیچ فرقی بین تیزهوشانیا و مدارس عادی نیست چون چیزی که اونا میخوننن تو مدارس عادی هم تدریس میشه فقط تو مدارس تیزهوشان یخورده فراتر از اون در داده میشه
سلام  من کلاس نهمی و مدرسه ی عادی میرم برام دعا کنین امسال تیزهوشان یا نمونه قبول شم ممنون
بعضی ها هم یکجوری هستند ادم واقعاً فکر میکنه شانسی قبول شدن.

همه و همه نباید خیلی به خودمون مغرور باشیم.چون واقعا نصف بیشتر ما تیزهوش نیستیم؛ بلکه سختکوشیم.
  تیزهوش بودن خودتونو به رخ مردم نکشید. چون واقعا بیشترمون تیزهوش نیستیم. بلکه سخت کوشیم.منم همینطور. با بحث کردن هم هیچی درس نمیشه جز کینه.


ممنون از همتون. درساتونو بخونید نهمی ها. امسال انتخاب رشته دارید. منم دارم
بچه ها لطفا پز ندهید من خودم تیزهوشانی نیستم ولینمونه هستم هشتم هم هستم از الان دارم خودم رو برای مدرسه اماده میکنم بچه ها همه یک ذهن دارند حتی اگر بد ترین مدرسه هم باشید بدانید خدا با شماست
با سلام
مثل معروفی هست که می گوید:
با ادب باش پادشاهی کن     بی ادب باش هر چه خواهی کن
نظرات دوستان را خواندم و از سطح فرهنگ بالای بعضی از آن ها لذت بردم و بعضی دیگر را نپسندیدم.
من از 23 سال پیش در تیزهوشان تدریس می کنم و فکر می کنم در زمینه کار باافراد تیزهوش و تشخیص تیزهوش بودن آن ها یک صاحب نظر باشم. دوستی خواهش می کند که کتاب های مخصوص تیزهوشان انتشار داده نشوند تا دیگران نتوانند از آن استفاده کنند، خوب معلوم است که این عزیزان به تیزهوش بودن خود شک دارند و می ترسند دیگران در شرایط برابر از آن ها جلو بزنند. عده ای هم خود را تافته جدا بافته می دانند در حالی که اگر شرایط برای همه مساعد باشد آن وقت باید دید که ادعایشان صحیح است یا نه.
در مدارس تیزهوشان، تعداد افراد تیزهوش حدود 5 الی 10 درصد است و بقیه سخت کوش هستند. که البته این مطلب نمی تواند نکته ای منفی به حساب آید ولی عده ای باید بدانند که در مدارس عادی هم افراد تیزهوش وجود دارند که به علت کمبود امکانات نتوانسته اند خود را بالا بکشند.
 خود شاهد بوده ام که خانواده هایی میلیون ها تومان خرج کرده اند تا فرزندان آن ها در تیزهوشان قبول شوند ، خوب معلوم است که دیگران نیز اگر آن امکانات را داشتند می توانستند در مرتبه ای بالاتر قرار گیرند.در مقابل خانواده ای داشتیم که با وجود عدم تمکن مالی سه فرزند به تیزهوشان تحویل داده بودند و یکی از آن ها همزمان از المپیاد شیمی و فیزیک قبول شده بود.
پس از عده ای از دوستان خواهش می کنم که دچار غرور کاذب نشوند و یک تیزهوش واقعی هیچوقت خود را بالاتر از دیگران نمی بیند. شاگردانی داشتم که رتبه تک رقمی کنکور داشتند ولی اصلا مغرور نبودند.
در خاتمه از دوست عزیزی که با زحمات خودشان این شرایط را برای ابراز نظر دیگران فراهم کرده اند و با تلاش های خود سعی دارند به دیگران خدمت کنند، کمال تشکر را دارم.
با سپاس
کسایی که نمونه دولتی قبول شدن اینقدر ادعاشون نشه و همچنین تیزهوشانی ها من خودم فرزانگان 4  تهران درس میخونم
اینو بدونید که اینقدر پز میدید؛ همچین کار شاخی هم نکردیدا
مطالبش خیلی ساده ست من تو تیز هوشان تبریز می خونم ما اونجا مطالب کنکور می خونیم
رژینا خانم شما خودمون الان اومدید گفتید من تیزهوشانی ام پس بهتره دیگران رو نصیحت نکنی چون خودت از همه بد تری...
فخر فروشی یعنی خودخواهی یعنی بی فرهنگی ok
سلام پس تکمیلی نهم نیست ؟پس تیزهوشانیای نهم چی میخونن اگ نیست؟
پاسخ:
مطالب تکمیلی معلمان
برای بعضیا متاسفم....
...مخصوصا اون خانومی که مدرسه نمونه می رفت و به خودش می بالید
حالا تازه میاد نصیحتم میکنه که خودتونو بالا تر از بقیه ندونید...
من خودم تیزهوشانی ام ولی مثل این خانوم ادعام نمی شه....
چیه شماها میگین تیزهوشیم.....منم خودم تیزهوشان بابل درس میخونم اما قرار بر این نیست بیام بگم ما تیزهوشانیا از شماهایی که به مدارس عادی میرین خیلی بالاتریم.....اونایی که مدرسه عادی میرن حداقل شعور دارن که بعشی از شماها ندارین...واقعاً براتون متاسفم....عقده ای هستین که میاین اینجا مثه ندیدبدیدا میگین ماها از شما بالاتریم
سلام ممنونم تیزهوش عزیز من فرزانگان هشت تهران هستم کی موافقه علامه حلی سطحش بالاتر از فرزانگانه؟؟؟
میشه لطفا کتاب های تکمیلی نهم بزارید شدید بهشون احتیاج دارم

پاسخ:
نیست

چیه به تزهوشانیا حسودیتون می شه
ممنونم از سایت خوبتون
ببینید فرد های تیزهوشان اگه آمدید اینجا فقط خودتان رو نشان بدید اشتباه افتخار آوردی به همه نگه خوبی گفتن نداری هیچ وقت مغرور نباش من که میرم همه قبول شن ولی خیلی ها از تیزهوشان ها باهوش ترن

من توی تیزهوشان گرگان هستم

بیلطزریبس
عجب آدمهایی پیدا می شن که خیال می کنن که سطح علمی شون خیلی بالاست حالا به زور امکانات زیاد یه آزمون قبول شدین انگار ذاتا انشتین به دنیا اومدن، ولا بنده دبیر شما ها هستم و درستون می دم اونقدر که شماها ادعا دارید نیستید تو مدارس عادی دانش آموز داشتم خیلی ازشماها سرتر بود، اولین شرط علم خاکی بودنه نه ادعا 
سلام من نهم هستم و در اواز هم هستم دارم واسه ی ازمون اینده ساله دهم میخونم و امیدوارم با این تلاشم قبول شم لطفا شما برای موفقیت من تلاش کنید .
از مدیر وب سوالی داشتم این پی دی اف کتاب ماله کتابه چندمه؟!؟
پاسخ:
هفتم
سلام به همگییی....
خانوم ونوسو رکسانای عقده ایخودتون رو از عالم و جهان بالاتر میدونین من با نیوشا خانوم کاملا موافقم ^__^
رفتارتون رو عوض کنین که اینقدر از دماغ فیل که سهله از دماغ دایناسور نیافتین 
بابا تیزهوشا 
توجه....                                 توجه....
              فقط رکسانا و ونوس 
                  تیز هوشن#_@
منم تو تیزهوشان اردبیلم 
سلام خدمت دوستان عزیز من هم از مدرسه تیزهوشان قبول شدم و هم نمونه و از کسایی که با حرفاشون به ما توهین می کنن و موجب ناراحتی ما میشن متنفرم از دوستانی که همچین حرفی رو به زبون میارن به عنوان افراد ضعیفی در جامعه یاد می کنک مریم خانوم مدرسه نمونه هم توی مدرسه ماست ولی در کل ما از همشون بهتریم و ازشون زرنگ تریم ما باید فرقی با اونا داشته باشیم در ضمن دانش اموزان مدارس عادی هستن به ما متلک میندازن نه ما مثل خود شما




۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۹ پارس های تیزهوس
سلام من خودم در مدرسه نیزهوشان هستم می خواستم بودنم این کتاب مال چه سالی همتش.   آرزوم همینه همچون قبول شید.

دوستان عزیز اگر کسی زیادی خودشو بالاتر از بقیه میدونه و تو تیز هوشان درس میخونه،فکر نکنید همه تیز هوشانیا این طورین.

ما تو کلاسمون چند نفرو داریم که به خاطر مدرسشون قبول شدن.

ولی بقیه تلاش کردن که به این جا رسیدن.

این رو هم بدونین که همیشه (دست بالای دست بسیار است.)

ممنون از سایت بسیار خوبتون.

کتابای تکمیلی هشتم هم اومده اگه میشه رو سایتتون بذارید
پاسخ:
چشم
من توی مدرسه تیزهوشان درس میخونم و با این گفته های بعضیا ک حقشون نیس موافق نیستم چون همه ما با هم سنجیده میشیم و بعد برترین ها برای ورود انتخاب میشن و اسم این مدارس روشون هست"تیز هوشان"
سلام من توی مدرسه ی نمونه دولتییم .اونایی که به خودشون می بالن تو تیز هوشانن و بیشتریاشونم الکی رفتن یعنی لیاقتشو نداشتنو رفتن مدرسه ی ما برا معدل اولین مدرسه شد .
ممنونم به خاطر اینکه این کتابارو تو سایتتون در اختیار ما گذاشتین.
عالیییییییییییی بوددددددددددد.
واقعا که برای همتون متاسفم.من با رتبه ی 6 توی کشور فرزانگان 1 قبول شدم ولی هیچ وقت خودمو بالاتر از بقیه نمیدونم.درسته که قبولی تو تیزهوشان خیلی خوبه ولی بعضیا هم هستن که فقط برای مثال 30 نمره برای ترازشون کم داشتن مثل دوست خودم.این عدالت نیست که بگیم اون خودشم بکشه به پای ما نمیرسه.هوش مهمه ولی تلاش و پشتکار مهم تره.خیلیا میرن تیزهوشان توی دبستانم خیلی خوب بودن و نمره هاشون 20 بوده ولی تو تیزهوشان از پس درساشون بر نمیان و نمره هاشونم میاد پایین.هممونم داریم برای سربلندی ایران درس میخونیم پس باید دونسته هامون رو با هم تقسیم کنیم.همه هم باهم در یه سطحیم.چه کسی که شاگرد اول فرزانگان 1 هستش و چه کسی که شاگرد اخر مدرسه رحمت باشه...
ما ذاتی تیزهوشیم
پاسخ:
خدا رو شکر
من از خدامه همه دانش آموزا تیزهوش باشن
خیلی عایه همه عکس هاتون هم خوب و جدیده هرکی دوست نداره نیاد لطفا فرق بین دانش اموزان عادی و تیزهوش نزارید بااینکه من تو تیزهوشان قروه هستم اما اونا هم زحمت میکشن فقط توی ازمون بد شانسی اوردن هشتمa
واقعا آزمایش های کتاب خیلی سخته از یک موادی گفته که من تا به حال اسمشو هم نشنیده بودم
عکس زایتو عوض کن
ب بخشید مگه فرق یه دانش آموز عادی با یه فرد تیز هوش چیه خیلی افراد عادی موفق تر از تیزهوش ها بودند حتی بعضی از کسانی که می رفتند تیزهوشان کاری نتونستند بکنند که عادی ها تونستند حالا اولشه مهم نیست ادم میره تیزهوشان مهم اینه که چقدر پشتکار داشته باشه من یه نفر را میشناسم میره تیزهوشان دوستم میره مدرسه دولتی . سوالاتی که دختر دولتی از تیزهوشانیه میپرسه بلد نیست جواب بده حالا هر کی رفت تیزهوشان فکر نکنه همه چیز تمومه نه!!!!!!
رکسانا خانم و ونوس شاید دیگران با یه کلیک بتونه به این اطلاعات دست پیدا کنه اما ما ها ذاتی با استعدادیم و اونا خودشونم که بکشن به ما نمیرسن .
پاسخ:
من موافق نیستم
نباید اینجور کتابارو بذارین تو سایت ما یه عمر درس خوندیم زحمت کشیدیم این حق ماست اونوقت یه دانش اموز عادی میاد یه دکمه رو فشار میده راحت دانلود میکنه هر مطلبی رو در اختیار دیگران قرار ندین لطفا
بهتون پیشنهاد می کنم این رو توی سایت قرار ندین تا هر دانش آموز عادی نتونه از اون استفاده کنه
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۳ عمر عبد الرحمن
کچچچچچچلللللللللللللللل
از8بزارلطفا
پاسخ:
هشتم نداره
ممنون خیلی خوب بود سپاس گزارم
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۱ بددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
بددددددددددددددددددددددددددددددددددد
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
خوب بود

خاک تو سرت با این سایتت مطالب جدید بزار نه مطالبی که ماله عهد جورابه .
عکست خیلی زایست عوضش کن
پاسخ:
چشم
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
ممنننننننننننننننننننننننننننننون
عالیه. مطالب مفید هستند و سطحشان از کتاب بالا تر است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی