تیزهوش نمونه

این وبلاگ بهترین ها را برای بهترین ها دارد

تیزهوش نمونه

این وبلاگ بهترین ها را برای بهترین ها دارد

زکات علم نشر آن است.
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود کتاب ادبیات فارسی تکمیلی سمپاد

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۰
رضا عابدین

درسی

نظرات  (۲۰)

لطفا برای هفتم 

ممنون واقعا نیاز بود
سلام  سال 95 برا نهم ندارید
من هشتمی هستم و در مدرسه نمونه تحصیل می کنم و در ششم  مدرسه غیر دولتی جوادالائمه تحصیل می کردم و جزو کسایی بودم که همه مطمئن بودن من تیزهوشان قبول مشم (من علوم و ریاضیم خیلی خوبه مغرور نمیشم ولی معلمم بهم گفت اگه ریاضی رو اگه ۱۰۰  بزنی هیچ فایده ای نداره برا همین من در آزمون تیزهوشان روی درساهای دیگم وقت بیشتر گذاشتم و برای ریاضی  ۵ دقیقه گذاشتم و ریاضی رو خیلی خوب نزدم )قبول نشدم حالا لطفا برام دعا کنید نهم قبول بشم 
هرکی جواب های ادبیات تکمیلی رو داره بزارین ممنون میشم   کسی ننوشته؟؟؟
تو رو خدا جوابشو بزارین
هشتمشو ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوابشو بزارین
پاسخ:
نیست
پاسخ نداره 
پاسخ:
خیر
خیلی ممنون من امتحان دارم و گمش کرده بودم ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم
هشتمشو ندارین؟
پاسخ:
بزودی
دستتون درد نکنه

خیلی ممنون ما هنوز کتابهامون نرسیده میشه بگید هشتم هم داره یا نه؟ لطفا
سلام به تیزهوشانی های عزیز
لطفا به خودتون مغرور نشین که از غرور انسان زمین می خوره
البته که منم سمپادی ام اما به خودم اجازه نمیدم غرور داشته باشم

نمیدونید کدوم انتشاراتی برای ورودی دبیرستان از نهم به دهم  بهتره

پاسخ:
گاج میکروطبقه بندی شده برای ریاضی خوبه
چرا جوابارو نمیزارید؟
جوابای تکمیلی ادبیات پایه هشتم
پاسخ:
جوابی وجود نداره که بزاریم

چرا پایشو نمی نویسید
پاسخ:
معذرت میخواهم
slm lotfn pasokhname takmili adabiat ro bezarin mc
پاسخ:
هیج کدوم از کتاب های تکمیلی پاسخ نامه ندارن

اره برا ما که تیزهوشانیم مثل خودم راحتن اینطور چیزا حالا من ندیدم ولی حالا مدرسه قرار بده

سلام.این سوالات تکمیلی که برای ما چیزی نیست ما تیزهوشی ها سخت تر از این ها را رد می کنیم.به امید رسیدن ان روز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی